ALGEMENE VOORWAARDEN

 Levering Aankopen

Aankopen voor 15 uur worden het volgende bezorgmoment bezorgd op het gekozen adres tenzij gecombineerd met een reservering. Nieuwsgierig hoe laat PostNl jullie adres op de planning heeft staan? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je na kunnen kijken.

Levering Reserveringen

Bezorging verloopt via PostNL of DHL. Het Lightfight pakket wordt een dag voor de speeldatum op een PostNL locatie of bij je thuisbezorgd. Die dag voor ontvangst ontvang je van ons een mailtje met de track and trace code zodat je weet hoe laat het pakket ongeveer bezorgd wordt.

PostNL of DHL locatie

Het grote voordeel van een PostNL of DHL locatie is dat jij zelf niet thuis hoeft te zijn om het Lightfight pakket in ontvangst te nemen. Wanneer het jou uitkomt haal je het Lightfight pakket op bij een winkel bij jou in de buurt, meestal binnen 5 km.

Tijdens het reserveerproces wordt aangegeven welk PostNL hemelsbreed het dichtst in de buurt is. Door te klikken op dit punt kun je zelf het punt selecteren.

Elke reservering gaat gegarandeerd door!

Er zijn heel wat games via Lightfight gespeeld, en nog nooit is het door onze fout of door vertraging bij PostNL of DHL niet doorgegaan. Wij houden rekening met vertraging soms sturen we het pakket eerder. Je mag het pakket dan natuurlijk direct afhalen bij het postnl punt. Heb je gekozen voor thuis bezorgen en ben je niet thuis dan wordt geprobeerd om het bij de buren af te leveren of het wordt de volgende dag nog een keer aangeboden. 

Mocht er niet bezorgd worden op de afgesproken dag (een dag voor de speeldatum) of er is iets anders mis, dan sturen wij een alternatieve zending met spoed naar jullie toe.

Spoedzendingen kunnen wij tot 17.00 uur inleveren, maar hebben max. een uurtje nodig om de zending in orde te maken. Enkel voor de Lasergame hebben wij vaak tot 20 uur de mogelijkheid om nazendingen te doen. Dit is dan zonder eventuele bijproducten.

Helaas is de extra vroeg service van Postnl niet meer beschikbaar. Bij de extra vroeg service was een pakket de volgende ochtend beschikbaar bij een postnl punt binnen een straal van 15km bij jullie in de buurt. Om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd zijn en alle feestjes doorgaan, hebben we het volgende bedacht.

Om te voorkomen dat er vertragingen ontstaan, worden pakketten nu een dag extra vroeg verzonden zodat er minimaal twee aflevermomenten bij de klant/pick up point zijn. Hierbij proberen we ook rekening te houden met scholen/bedrijven die zaterdag gesloten zijn. Een uitzondering hierop is natuurlijk als er pas besteld wordt op het moment dat er nog maar 1 aflevermoment mogelijk is.

Mocht het toch nog gebeuren dat een pakket vertraagd is ondanks een dag extra vroeg verzenden dan sturen we een pakket na. Wij gaan dan op zoek naar een pick up point waar normaliter vroeg geleverd wordt. Hiervoor zijn wij genoodzaakt om bij grotere plaatsen bij jullie in de buurt te kijken. Ervaring leert dat er binnen een straal van 15 kilometer altijd wel een punt is waar voor 12 uur geleverd wordt.  Als blijkt dat er bij jullie thuis ook vroeg geleverd wordt dan zullen we voor deze optie kiezen. In alle gevallen proberen we altijd met de klant samen een goede oplossing te vinden. Gelukkig komt 99% van onze pakketten de volgende dag aan en worden pakketten een dag te vroeg geleverd.

Als deze back-up oplossing ook mis gaat, en we hebben contact gehad, dan stappen we zelf in de auto en komen een vervangend Lightfight pakket persoonlijk brengen.

LET OP. Kies je voor thuis bezorgen maar ben je niet thuis op de (afgesproken) bezorgdag dan is het mogelijk dat je pakket een dag later wordt afgeleverd. Hier kunnen wij niets aan doen en dan vervalt de mogelijkheid om een spoedzending na te sturen en ook de mogelijkheid dat wij persoonlijk langs brengen! Kies je je voor een Postnl punt maar je haalt het pakket af op de dag van het feest dan kunnen wij geen spoedzending meer na sturen. Ook dan vervalt de spoedzending en het persoonlijk langs brengen.

LET OP: Soms, door overmacht, wordt er op het laatste moment geboekt. Echter bij een last minute reservering  hebben we geen noodoplossing meer achter de hand. We gebruiken dan de noodoplossing voor de last minute reservering. Bij een lastminute reservering kunnen we dus niet dezelfde garantie geven als bij een normale boeking. We kunnen geen gebruik maken van een noodoplossing en brengen zelf het pakket niet na. Wij zullen dit altijd aangeven tijdens het telefoon, mail of chat contact over de lastminute boeking. Ook vragen we een toeslag van 5,- voor een lastminute boeking.

Annuleren of verzetten

Er kan natuurlijk altijd een reden zijn waarom iets anders loopt als gepland. In overleg is veel mogelijk. Neem dus altijd even contact op voor overleg. Het liefst ruim op tijd zodat we onnodige verzendkosten kunnen voorkomen. In principe wordt altijd gekeken of de zending al verzonden is:

– Zending nog niet verzonden

In dat geval kun je altijd kosteloos annuleren of verzetten. Ga er vanuit dat wij 2 dagen voor de bezorgdatum verzenden, dan ben je op tijd.

– Zending al wel verzonden

Later annuleren is mogelijk door het pakket van PostNl of DHL te weigeren, dan wordt het bedrag exclusief €10,- verzendkosten teruggestort. Hier kan sprake van zijn bij plotselinge ziekte of slecht weer. Deze verzendkosten krijg je voor 50% terug als €5,- korting als je een nieuwe reservering plaatst.

Onverwacht niet thuis?

Ben je onverwachts niet thuis als het Lightfight pakket wordt bezorgd? Dan probeert PostNL of DHL hem af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan komt PostNL of DHL de volgende dag terug voor een tweede poging. Via de eerder doorgestuurde Track and Trace link wordt meestal aangegeven hoe laat dit zal zijn. Zo niet, bel ons dan kijken wij voor je na welke tijd PostNL of DHL gepland heeft om bij jullie tweede bezorgpoging te doen.

Als deze tijd later is dan de activiteit gepland staat, dan is er de mogelijkheid om met spoed een andere pakket naar jullie te versturen.

Wil je zeker zijn dat je de bezorging van PostNL niet mist? Kies dan voor de optie ophalen bij een PostNL locatie. ZET NOOIT ZELF VIA POSTNL DE LEVERING OM OOK AL IS DIT MOGELIJK. DIT LEIDT TOT VERTRAGING VAN HET PAKKET. DOE JE DIT WEL EN GAAT HET MIS, DAN VRAGEN WIJ EEN BIJDRAGE IN DE EXTRA VERZENDKOSTEN. NEEM CONTACT OP MET ONS VOOR ANDERE MOGELIJKHEDEN.

Retour sturen pakket Lightfight

Voor de terugreis sturen wij een extra verzendlabel mee. Het label kun je op het Lightfight pakket plakken. Ook sturen wij eventueel tiewraps mee om te pakket zelf mee te verzegelen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is het Lightfight pakket weer afgeven bij een PostNL of DHL locatie.

Bij PostNL of DHL hoeft er dus niet afgerekend te worden. PostNL geeft altijd een afgiftebewijs af. Bewaar dit afgiftebewijs een week. Binnen deze week kunnen wij dit afgiftebewijs bij u opvragen. Bij DHL kun je een bewijs laten mailen naar jezelf.

IS ER GEEN LABEL AANWEZIG OF IS HET LABEL KWIJTGERAAKT, GEEN PROBLEEM, NEEM DAN CONTACT MET ONS OP ZODAT WE JE EEN NIEUWE KUNNEN MAILEN. BETAAL NOOIT VOOR DE (retour) ZENDING DIE JE VAN ONS ONTVANGEN HEBT. WIJ VERGOEDEN GEEN VERZENDKOSTEN VOOR HET MISSEN VAN LABELS.

MOCHT JE HET PAKKET AL RETOUR HEBBEN GESTUURD EN IETS VERGETEN ZIJN MEE TE STUREN. DAN ZIJN DEZE EXTRA VERZENDKOSTEN UITERAARD VOOR EIGEN REKENING. Voor elke dag dat u het Lightfight pakket later terugbrengt kunnen wij 50% van het orderbedrag in rekening brengen.

Huur artikelen of complete sets die niet worden teruggestuurd worden compleet in rekening gebracht aan de huurder. De waarde die hier voor geldt is de nieuw waarde van het product. 

Product retour aankopen

Voor gekochte producten heeft u als klant het recht om binnen 14 dagen een bestelling of een gedeelte hiervan zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen. Dit is vanaf het moment dat je de producten hebt ontvangen. De producten dienen ongebruikt en in originele verpakking te worden retour gestuurd 

Je stuurt ons een mail waarin je je eigen gegevens (naam,woonplaats en ordernummer) mailt en aangeeft welke producten retour komen. In het retourpakket vermeld je ook je eigen gegevens (naam, woonplaats en ordernummer) zodat we weten van wie het pakket is.

Stuurt u de gekochte artikelen weer mee terug in de box met de gehuurde artikelen dan zijn de verzendkosten gratis.  

Heeft u geen artikelen bij ons gehuurd of besluit u de artikelen apart terug te sturen dan zijn de verzendkosten voor het retour sturen voor uw eigen rekening. Wij vergoeden nooit de verzendkosten voor het retour sturen van artikelen. 

Het pakket kan worden gestuurd naar

Lightfight
tav Retour
Feytsmastrjitte 5
9172NR Ferwert

Tip: bewaar de track and trace code die je krijgt bij het versturen van je pakket

Zodra je product(en) bij ons zijn ontvangen en zijn beoordeeld, krijg je binnen 3 werkdagen bericht van ons en je geld retour.

  

Klachtenprocedure

Het is vervelend als er niet aan de verwachting wordt voldaan. Heb je klachten over ons of over onze producten dan kun je ten alle tijden contact met ons opnemen via de mail info@lightfight.nl We zullen samen met je opzoek gaan naar een oplossing. 

Sinds februari 2016 bestaat er een wet waarbij alle webshops verplicht zijn om te melden dat er een onin geschillenplatform bestaat. Het zogenaamde ODR. sDit platform geldt voor alle landen van de europese unie, IJsland en Noorwegen. Het ODR brengt een advies uit en helpt de consument bij geschillen met een webshop.

Let op

Al ons speelgoed, zowel voor verkoop als voor verhuur is bedoeld voor kinderen/gebruikers ouder dan 3 jaar en is dus niet geschikt voor kinderen van 3 jaar en jonger. Dit onder andere vanwege de toepassing van kleine onderdelen.

Zending vertraagd of schade of te kort?

Controleer het Lightfight pakket z.s.m. na ontvangst. Dit doe je door de aantallen te tellen en in het geval van een LASERGAME de lasergamepistolen kort aan en weer uit te zetten. Mocht er iets missen of tijdens de reis beschadigd zijn, geef dit dan z.s.m. aan ons door.

Spoedzendingen kunnen wij tot 17.00 uur inleveren, maar hebben max. een uurtje nodig om de zending in orde te maken. Enkel voor de Lasergame hebben wij vaak tot 20 uur de mogelijkheid om nazendingen te doen. Dit is dan zonder eventuele bijproducten.

Helaas is de extra vroeg service van Postnl niet meer beschikbaar. Bij de extra vroeg service was een pakket de volgende ochtend beschikbaar bij een postnl punt binnen een straal van 15km bij jullie in de buurt. Om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd zijn en alle feestjes doorgaan, hebben we het volgende bedacht.

Om te voorkomen dat er vertragingen ontstaan, worden pakketten nu een dag extra vroeg verzonden zodat er minimaal twee aflevermomenten bij de klant/pick up point zijn. Hierbij proberen we ook rekening te houden met scholen/bedrijven die zaterdag gesloten zijn. Een uitzondering hierop is natuurlijk als er pas besteld wordt op het moment dat er nog maar 1 aflevermoment mogelijk is.

Mocht het toch nog gebeuren dat een pakket vertraagd is ondanks een dag extra vroeg verzenden dan sturen we een pakket na. Wij gaan dan op zoek naar een pick up point waar normaliter vroeg geleverd wordt. Hiervoor zijn wij genoodzaakt om bij grotere plaatsen bij jullie in de buurt te kijken. Ervaring leert dat er binnen een straal van 15 kilometer altijd wel een punt is waar voor 12 uur geleverd wordt.  Als blijkt dat er bij jullie thuis ook vroeg geleverd wordt dan zullen we voor deze optie kiezen. In alle gevallen proberen we altijd met de klant samen een goede oplossing te vinden. Gelukkig komt 99% van onze pakketten de volgende dag aan en worden pakketten een dag te vroeg geleverd.

Als deze back-up oplossing ook mis gaat, en we hebben contact gehad, dan stappen we zelf in de auto en komen een vervangend Lightfight pakket persoonlijk brengen.

Deze Website werkt het Beste met Cookies

D​oor verder te gaan accepteer je automatisch cookies. Lees meer in ons PRIVACYBELEID