Annuleren of verzetten

Er kan natuurlijk altijd een reden zijn waarom iets anders loopt als gepland. In overleg is veel mogelijk. Neem dus altijd even contact op voor overleg. Het liefst ruim op tijd zodat we onnodige verzendkosten kunnen voorkomen. In principe wordt altijd gekeken of de zending al verzonden is:

– Zending nog niet verzonden
In dat geval kun je altijd kosteloos annuleren of verzetten. Ga er vanuit dat wij 2 dagen voor de bezorgdatum (datum van ontvangst) verzenden, dan ben je op tijd.

– Zending al wel verzonden
Later annuleren is mogelijk door het pakket van PostNl te weigeren, dan wordt het bedrag exclusief 10,- verzendkosten teruggestort. Hier kan sprake van zijn bij plotselinge ziekte of slecht weer. Deze verzendkosten krijg je voor 50% terug als een kortingsbon t.w.v. 5,- voor als je een nieuwe reservering plaatst.

Kom je artikelen bij ons afhalen dan is contact met ons opnemen al voldoende en zijn er uiteraard geen extra kosten aan verbonden.